Haber

SAS’ın MarTech Platformu Üretken Yapay Zeka ile Güçleniyor

SAS Customer Intelligence 360 ​​kullanıcılarına sunulan yeni pazarlama asistanı, pazarlama faaliyetlerinde verimli yapay zeka platformlarının aktif olarak kullanılmasını sağlıyor. Pazarlama ve reklamcılık segmentindeki SAS müşterileri artık üretken yapay zekayı faaliyetlerine güvenle entegre edebilecek.

 

 

SAS’ın faaliyetleri pazarlama olan müşterileri artık üretken yapay zekanın gücünden yararlanabilecek. SAS® Customer Intelligence 360 ​​artık pazarlama planlaması, içerik oluşturma ve seyahat tasarımı gibi etkinlikleri kolaylaştırmaya yardımcı olmak için üretken yapay zeka platformlarıyla entegre olabiliyor. SAS müşterileri, pazarlama planlaması ve hedef kitle oluşturmaya, seyahat tasarımına, kanala özel yaratıcı geliştirmeye, raporlama ve ölçüme kadar müşteri etkileşimlerinin tüm yaşam döngüsü boyunca üretken yapay zeka yeteneklerini kullanabilecek.

 

Pazarlamacılar ve reklamcılar için yeni bir dönem başladı

 

Piyasadaki diğer birçok satıcının aksine SAS’ın üretken yapay zeka entegrasyon çözümleri, tek bir üretken yapay zeka modeli sağlayıcısına bağlı değildir. SAS’ın faaliyetleri pazarlama olan müşterileri, hangi verimli yapay zeka modellerini yapılarına entegre edeceklerini ve kullanacaklarını seçme esnekliğine sahip. Müşteriler, OpenAI gibi tanınmış yapay zeka sağlayıcılarının modellerini veya açık kaynaklı, tescilli modelleri kullanarak kendi üretken yapay zeka sağlayıcılarını geliştirebilirler. Ayrıca hangi yetenekleri entegre edeceklerini ve onlarla nasıl etkileşim kuracaklarını, bunları nasıl eğiteceklerini, yapılandıracaklarını ve belirli bir entegrasyon seçiminin çizdiği çerçeve içerisinde pazarlama araçları kullanıcılarına nasıl tanıtacaklarını da seçebilirler.

 

SAS Martech Analytics Pazarlama Lideri Jonathan Moran, “Üretken yapay zeka, müşteri etkileşimi pazarlamasına kendi yöntemiyle giren heyecan verici bir yetenektir” dedi. “Bu teknolojiyi sorumlu bir şekilde kullanmak, pazarlamacılara zamanlarını, kaynaklarını ve bütçelerini optimize etme gücü veriyor. Pazarlama ve reklam sektörlerinde verimlilik ve etkinlik sağlayan SAS “Müşteri İstihbaratı, 360’ın varoluş nedenidir. Bu nedenle, üretken yapay zekayı çözümlerimize sorumlu, güvenilir, koruyucu kalkan benzeri önlemlerle entegre etmek son derece mantıklıdır” dedi. söz konusu.

 

Benzersiz entegrasyon özellikleri

 

Üretken yapay zeka, pazarlamacıların pazarlama planları oluşturmasına ve hedeflenebilecek yeni pazarları ve hedef kitleleri belirleyip oluşturmasına yardımcı olabilir. E-posta, tanıtım veya bağlantı metinleri gibi içerikler oluşturabilir. Kişiselleştirilmiş amaçlara yönelik etkileşim faaliyetlerine hangi demografik, psikografik, davranışsal ve coğrafi değişkenlerin dahil edilmesi gerektiği konusunda önerilerde bulunabilir. Öte yandan pazarlamacı metin veya görsel talimat veya tekliflerden memnun değilse bu bilgileri düzenleme yetkisine sahiptir. Sonuçlar oluşturulduktan, doğrulandıktan ve etkinleştirildikten sonra kuruluş genelinde ölçüm, raporlama ve demokratikleştirme de mümkündür.

 

Platformun temel entegrasyon özelliklerinden bazıları şunlardır:

  • Yeni kampanya stratejileri üzerine beyin fırtınası toplantıları düzenlemek için SAS platformu aracılığıyla büyük dil modeli (LLM) sağlayıcılarıyla entegrasyon.
  • Hedef kitleler oluşturmak için doğal dil uygulamaları.
  • Özel modeller ve bilgi kümelerini kullanarak içerik üretimini hızlandırın.

 

Sorumlu pazarlamanın bir bileşeni olarak üretken yapay zeka

 

Gartner’ın “Önemli Eğilimlerin Pazarlamanın Geleceğini Nasıl Şekillendireceğini Tahmin Etmek” başlıklı yeni raporuna göre, kurumsal pazarlama yöneticilerinin %70’i, pazarlamada etik yapay zeka konusunda sorumluluğun 2025 yılına kadar en büyük endişeleri olduğunu söylüyor. Kendisini önemli biri olarak görüyor. Aynı rapora göre, kurumsal pazarlamacıların %80’i 2027 yılına kadar yanlış bilgilendirme ve geçersiz gereçlerle mücadele etmek için özel içerik işlevselliğine sahip olacak.

 

Moran, “Bu veriler, güvenlik, doğruluk ve dürüstlük ilkelerini göz ardı etmeden pazarlamacıları güçlendirmek için üretken yapay zeka gibi teknolojilerin kullanılmasının işletmeler için bugün ve gelecekte çok önemli olduğunu ortaya koyuyor” dedi.

 

SAS Customer Intelligence 360, SAS Veri Etiği platformunun yönergeleri ve kılavuzlarıyla sıkı bir şekilde uyumludur.

 

SAS’ın üretken yapay zeka teknolojisinin pazarlama faaliyetlerine sadakatle ve sorumlu bir şekilde katılma stratejisinin temelleri aşağıdaki 3 başlık altında toplanıyor:

  • Veri gizliliğine öncelik vermek:Hassas firma ve müşteri bilgileri modellerle paylaşılmamalıdır.
  • İnsan gözetiminin sürdürülmesi:Yapay zekanın ürettiği içeriklerin her zaman insanlar tarafından incelenip onaylanması gerekiyor.
  • Yorumlanabilir ve şeffaf çıktı oluşturma:Bir yapay zeka algoritmasının sonuçlara ve önerilere nasıl ulaştığı pazarlamacılar için her zaman açık olmalıdır.

 

SAS hakkında

SAS analitik alanında liderdir. SAS, yenilikçi yazılım ve hizmetlerle dünyanın dört bir yanındaki müşterilerini bilgiyi zekaya dönüştürme konusunda güçlendiriyor ve onlara ilham veriyor. SAS, dünyanın her yerindeki müşterilerine “BİLMENİN GÜCÜ” anlayışıyla hizmet vermektedir.

SAS ve diğer tüm SAS Institute Inc. çalışmaları veya hizmetleri, SAS Institute Inc.’in Amerika Birleşik Devletleri ve diğer ülkelerdeki tescilli ticari markaları veya ticari markalarıdır. ® işareti ABD kaydını gösterir. Diğer markalar ve ürün adları ilgili şirketlerin ticari markalarıdır. Telif Hakkı © 2019 SAS Institute Inc. Tüm hakları saklıdır.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haberpolateli.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu